2013年1月31日星期四

Nike Air Max 180 hjelper deg i bryllupet anledningen

nike sko på nett walking holder glasset foran Nu Dahai, hun ikke se på Nu Dahai, akkurat som tenkte han: "Ikke bekymre deg, du kvinne, jeg vil hjelpe deg å ta godt vare på, garanterer jeg at når du kommer for å hente henne, hun ikke mindre et hår, sette deg fred i sinnet til å gå inn i magen. "

sko på nett liten stemme, leppene smiler, ser på avstand prat med publikum, visste hun nuda Hai lytte til henne, da, en hes stemme innkommende nike øre, "Hvorfor , Goddess skylde du ikke redd for keiseren? noen andre. ""Å, faktisk, ikke hvorfor, du må virkelig ha meg til å fortelle noen sannheten, det vil si jeg er også en kvinne, nike forstå noen ting, men jeg forstår har vi et ordtak at kvinnen hvorfor gjøre ting vanskelig kvinne, sier du det! '

Han var ferdig med å snakke toms outlet, snudde nike sko avhør muligheten til ikke å Nu Dahai, å gå ut i dronningmoren som gikk. Bare flau veldig, halvmåne kvinne sin vanskelig gitt. Å spørre hvorfor? Kanskje nike aldri blitt forsonet bare en kvinne, kvinnelig kvinne slags utseende som kvinnen ville ikke ha et godt inntrykk. Er, nike, eller komme halvmåne rundt

没有评论:

发表评论