2014年4月22日星期二

http://www.sut.org.uk/raybanuk.asp mulberry outlet sytz

Chengqiu Yang eindelijk opgelost. ray ban aviator Lelijke woorden voor je, niet ik geloof je niet, maar ik moet me een rekening van zijn mannen te geven, zolang de rit naar huis, zodra de toevlucht Shaw Jiabao, ik moet ray ban zonnebril iedereen die geïmplanteerd een vernietigen chip. Ik weet niet of u het eens of oneens ? Ik weet niet Chengqiu Yang Xiao Yu kan niet instemmen met deze aandoening, na al, dit is gelijk aan zijn eigen leven en dood volledig aan iemand anders, dus ik voel me een beetje vrees. En ja hoor, Cheng Qiuyang mulberry outlet hier hoorde, fronste, keek naar beneden bedenken.

Xiao Yu bleef de weg halen. ray ban Willen vragen, deze zelfvernietiging chip controle in wiens handen. Cheng Qiuyang lift, vroeg starende ogen Xiao Yu een enkel woord. Xiao Yu knikte naar Chengqiu Yang, controle in de handen van ray ban zonnebril, en slechts een persoon heeft het recht ray ban zonnebril. Nou, ray ban zonnebril kan u beloven, maar je moet je woorden te onthouden vandaag toendeze woorden kwam, het hele volk als leeggelopen algemene decadentie beneden. Xiao Yu Cheng Qiuyang nu begrijpen de gevoelens, immers zijn eigen leven en dood aan anderen, is het moeilijk voor een gewoon mens te accepteren.

Xiao Yu na de opdracht Schaduw verbod spelers die ontgrendelen Chengqiu Yang,ray ban zonnebril, ingehuurd personeel, onder het toeziend oog van Xiao Yu, zet een bom draagt ​​antimaterie vernietiging chip geïmplanteerd in de buurtnek rug. Het duurt minder dan vijf minuten, de chip ingebracht in het menselijk lichaam wanneer het begint. Zodra iemand probeert te komen met deze chip, zal de chip direct beginnen zelfvernietiging. Vernietiging van antimaterie bom boven de chip is klein, maar de explosie bereik is voldoende om een man in het niets zetten.

相关的主题文章:

没有评论:

发表评论